Poziţii: 1
Ţara: România
Oraş:
Tip post: full time
Salariu: 1000 - 1200 lei
Data expirării: 24/08/2011
Descriere job
-Preluarea telefoanelor si transmiterea mesajelor la departamente
-Lucrari de secretariat( scanarea de documente)
- Ănregistreaza zilnic toate tranzactiile financiare si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile
- Intocmeste si depune declaratiile lunare / trimestriale obligatorii pentru bugetul statului, precum si fisele fiscale
- Arhivarea in bune conditii a documentelor financiar- contabile
- Mentine relatia cu banca, cu administratia financiara si cu celelalte institutii (ITM, Casa de pensii, etc.).
- Intocmirea documentelor necesare efectuarii operatiunilor bancare (instrumente si mijloace de plata)
- Intocmeste situatiile financiare anuale, precum si alte documente solicitate de catre directorul economic
- Raportarea situatiilor cerute de directorul economic si conducerea societatii;
- Intregistreaza deconturile de cheltuieli le
- Intocmeste ordine de plata si inregistreaza extrasele bancare lei
Cerinţe job
- experienta in contabilitate promara
- bune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word)
- bune cunostinte de limba engleza;
- abilitati de organizare si planificare
- meticulozitate si acuratete
- spirit analitic, lucrul in echipa
- seriozitate