Poziţii: 1
Ţara: România
Oraş: Cluj Napoca
Tip post: full time
Salariu: negociabil lei
Data expirării: 03/09/2011
Descriere job
ďż˝ experienta de minim 2 ani intr-un post similar din vanzari;
ďż˝ capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie;
ďż˝ personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
ďż˝ fara obligatii personale majore (studii in desfasurare, probleme personale consumatoare psihic, etc.);
ďż˝ cunostinte de limba engleza si maghiara;
ďż˝ cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet);
ďż˝ permis de conducere categoria B.
ďż˝ administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti autohtoni si straini;
ďż˝ prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
ďż˝ participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora.
ďż˝ stabileste ( telephonic) si participa la intalnirile cu clientii
ďż˝ intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor;
ďż˝ redacteaza rapoartele dupa intalniri;
ďż˝ participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;
ďż˝ asista directorul general la intalniri si negocieri daca se cere aceasta;
ďż˝ urmareste derularea si finalizarea contractelor.
Cerinţe job
ďż˝ experienta de minim 2 ani intr-un post similar din vanzari;
ďż˝ capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie;
ďż˝ personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
ďż˝ fara obligatii personale majore (studii in desfasurare, probleme personale consumatoare psihic, etc.);
ďż˝ cunostinte de limba engleza si maghiara;
ďż˝ cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet);
ďż˝ permis de conducere categoria B.
ďż˝ administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti autohtoni si straini;
ďż˝ prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
ďż˝ participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora.
ďż˝ stabileste ( telephonic) si participa la intalnirile cu clientii
ďż˝ intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor;
ďż˝ redacteaza rapoartele dupa intalniri;
ďż˝ participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;
ďż˝ asista directorul general la intalniri si negocieri daca se cere aceasta;
ďż˝ urmareste derularea si finalizarea contractelor.