Poziţii: 3
Ţara: România
Oraş:
Tip post: full time
Salariu: negociabil lei
Data expirării: 20/09/2011
Descriere job
- intocmirea facturilor si a avizelor de insotire a marfii, precum si introducerea acestora in sistem
- verificarea corectitudinii facturilor si a introducerii corecte a datelor
- operarea in calculator a NIR-urilor (note de constatare si diferente).
Emitere/operare facturi, analiza rapoarte clienti, inregistrare chitante, inregistrare marfa de la furnizori, etc
- intocmirea computerizata si manuala a facturilor / bonurilor fiscale pe baza comenzilor trimise de agenti
- intocmirea si verificarea altor documente fiscale ( chitante , avize , etc..)
- arhivarea facturilor si verificarea lor
- contabilitate primara
Cerinţe job
- studii medii/superioare in domeniul economic;
- experienta anterioara de min 6 luni pe un post similar
- experienta de lucru intr-un program de gestiune contabila
- abilitati numerice, dar si abilitati de comunicare;
- cunostinte de contabilitate primara
- cunostinte minime de gestiune si arhivare documente